יום ראשון, 12 בינואר 2014

הכנסתי לחדר נהג מונית לשעשוע מיידי.

שלום חברים, 
מלכה 1001                
נהג המונית שבא לקחתני היתה פטפטן לא קטן וכל הזמן שאל אותי למה אני נראית מוזר. סיפרתי לו בקצרה מרוב הלם את הסיפור.
ואז "הזכר" שבו התעורר והוא אמר: גם אני יכול לעשות את מה שהוא עשה?
מה? באמת? שאלתי בחיוך?
בוא נראה קודם אם יש לך עם מה... אמרתי בחיוך.
למה את מתכוונת, אומר לי הבחור כשהוא סמוק כולו.
תמצא מקום לעצור ואני אראה לך, עניתי בחיוך צוהל מלא זדון.
הנהג עצר את המונית ואני ללא התראה, שלחתי ידי למכנסיו ושלפתי את אברו הזקור (מרוב דיבורים) אחזתי בו בידי ואמרתי:
יפה, בנוי לתפארת. יש עם מה להשתמש.
אתקשר אליך לאחר שארגע ונשכיר חדר לשעתיים.
ואז בשתי נגיעות קלות בידי, הבחור נאנח: אי... מכשפה... .
מכנסיו התלכלו ופניו נראו כילד קטן העומד לבכות.
עכשיו קח אותי הביתה, אמרתי בחיוך.
ומה אני אעשה, אני לא יכול לעבוד ככה. רק התחלתי משמרת, הוא ממלמל במבוכה.
תתמודד, אמרתי. לא יכולה לעזור.
הגעתי סמוך לביתי, שילמתי, ויצאתי מהמונית.
התחלתי לרוץ ריצה קלה (עדיין לבושה בגדי ספורט) כאילו חוזרת מריצה ובדרך רואה את הרכב של בעלי ששב הביתה.
ניפנפתי לו בחדווה. הוא המתין לי בחניה.
מה נשמע אני שואלת?
בסדר, הוא עונה לי, כשעיניו מביטות בקרקע, המון עבודה (שקרן).
רוצה שעשועים, הוא שואל בחיוך?
לא, תודה, כבר הזדווגתי ואני רוויה, עניתי בחיוך כשאני מצחקקת.
טוב, אמר בעלי, אז מחר נעשה משהו ביחד, בסדר?
מה בדיוק, שאלתי את בעלי השקרן?
נראה, אולי נמצא למקום כלשהו.
תתכנני משהו.
סגור, עניתי ופניתי לחדר האמבטיה להתרחץ ולהחליף בגדים.
בנבכי מוחי התגבשה החלטה להזמין את המאהבת של בעלי (הבוסית שלו ובעלה להצטרף אלינו לארוחה וסרט וזאת על מנת לראות כיצד שני אלה מחזיקים מעמד אחד ליד השני בפומבי).
במקביל תיכננתי להזמין את החנון ואשתו (שלא פגשתי בהם מזמן וגם את המילואימניק השכן שלי, שגם אליו (או נכון יותר לאברו) התגעגעתי.
נראה איך יילך.
די קר בחוץ עכשיו ונראה לי שאני הולכת למיטה לישון.
בכנות, אני באמת עייפה פיזית ונפשית.




חדר להשכרה לפי שעות בפתח תקוה
חדר להשכרה לפי שעות
מומלץ בחום
אהבה טובה לדיאטה...
מלכה 1001




+Google גוגל+   גוגל פלוס יתרון ממשי.

Google+     פרופיל אישי 

צימר יומי במרכז  חדרי אירוח לפי שעות  חדרים דיסקרטיים בפתח תקוה  חדרי אירוח בפתח תקוהחדרים לשעות
חדרים לפי שעה  +גוגל השכרת חדרים לפי שעות   חדרים דיסקרטיים  צימר ללילה אחד  חדרים להשכרה
חדרים לפי שעה בפתח תקוה   גוגל פלוס GOOGL+   יו-טיוב  צימר יומי במרכז  חדרי אירוח לפי שעות
גלריית תמונות    טיפ פור טריפ   sites.google.com/site/roomies42   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה עבור תגובתך.