יום רביעי, 26 בדצמבר 2012

שעה של עונג בחדר הדיסקרטי שלי פינה חמה

שלום חברים 

נמלטתי משאון והמולה של אנשים, לשעה של שקט בחדר הדיסקרטי שלי פינה חמה - חדר להשכרה לפי שעות.
לא לחינם  המקום נקרא "פינה חמה". עבורי אכן זו פינה חמה.
זה עתה שבתי מנסיעת עבודה ובאמת התגעגעתי לחדר הזה.

יושבת מול המחשב הנייד וחושבת על חיי.
ניתן לומר שאני די מכורה לחדר להשכרה לפי שעות. זה כאילו יצאתי לבית מלון לשעתיים.
מידי פעם, אני מגיעה לחדר להשכרה לבד, רק כדי לנוח, לשאוף למוחי קצת שלווה, לשבת על כורסת העיסוי
לעצום עיניים ולטוות מחשבות זדוניות איך להציק לגברים שבחיי.

טרם היה לי זמן ליצור קשר עם החנון או המילואימניק.
בא לי מאהב חדש בחדר להשכרה.
בתוך כל ההמולה שבחיי, יש מקום אחד שבו אני נרגעת וזה החדר הדיסקרטי שלי.
המחשבה שיש לי מקום סמוי וחסוי שאליו אני יכולה לבוא לבד, או עם בן זוג, חדר שהוא הפינה החמה שלי.

קבעתי ליום ששי השבוע עם חברות ללכת לרקוד, בין השעות 5 עד 8.
מזמן לא נפגשנו כולנו ובוודאי שאשמע סיפורים משעשעים.

דיווח מלא יגיע בקרוב.
המון אהבה,
מביא את הצחוק לעיניים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה עבור תגובתך.