יום שני, 8 באוקטובר 2012

חזרה לחדר להשכרה לאחר חופשה ארוכה


שלום חברים,
מלכה 1001,
היי, מותק, אני מזדווגת עם בעלך בחדר להשכרה בפתח תקוה, כן, כאן קרוב לעבודה שלו, בכיף לא רגיל. ממש כאן. לפעמים, הצעדה שהוא עושה בערב, הוא צועד לחדר אירוח שלנו, כשאני כבר שם, ממתינה... חדר דיסקרטי, לפי שעות, לפי הזמן שיש לנו...) 

זה המשפט שהתנגן לו במוחי כל החודש, כשאני נמצאת בחו"ל עם משפחתי.
לא רוצה להיות הגורם לקילקול חיי המשפחה של החנון וגם, צר לי על אשתו.
בשלב כלשהו, אי שם בחו"ל, כשבעלי לא היה בחדר, כתבתי לחנון הודעה ובה הסברתי לו את המצב. ביקשתי ממנו שיקפיד על פני פוקר ולא יחסיר מאשתו דבר.
נהפוך הוא, 
הדרכתי אותו לשאול אותה מה קורה לה ולמה היא מדוכדכת וכיצד הוא יכול לעזור.
לא האמנתי כשקיבלתי את התשובה!
היא סיפרה לו על חשדותיה והוא..פרץ בצחוק רועם כתגובה (בהתאם להנחיותי)
"מתוקה שלי", הוא אמר," אני אוהב אותך ורוצה רק אותך" (ציטטתי לו את המשפט מספר כלשהו והוא, האידיוט, השתמש בדיוק במשפט הזה. המזל הוא שאשתו לא קראה את הספר...)
בסופו של דבר היא נרגעה והחיים שלהם חזרו למסלולם.
כשחזרנו הביתה, קפצנו אליהם לקפה, והאוירה היתה נעימה כך שגם אני נרגעתי.
אשתו סחבה אותי למטבח וסיפרה לי את כל הסיפור (שכבר ידעתי אותו).
היא ביקשה לא לספר לאף אחד את מה שהיא סיפרה.
כמובן שהבטחתי לה שסודה שמור עימי (באמת שמור עימי ועם החנון).
הודעתי בקול רם שלמחרת, אני יוצאת לצעדה, לאחר זמן כה ארוך שלא התעמלתי והזמנתי את כולם לצעוד איתי.
בעלי סרב בתואנה שיש לו פגישת עבודה (באמת???)
אשתו של החנון אמרה בקול מתנצל שהיא לא בעד צעדות ומלבד זאת יש לה הרבה עבודה בבית.
ביודעי את מצב רוחה, ניסיתי "לשכנע" אותה לבוא עימי אבל היא, לשמחתי, עמדה בסרובה.
נותרנו אני והחנון... לצעדה משותפת.
למחרת בבוקר, החנון מצלצל בדלתי, לבוש בגדי ספורט, סמוק לחלוטין, עם תיק צד, וקורא:
את באה, קדימה...
בעלי היה במקלחת מתכונן ל"פגישת העבודה" והיה לי ברור להיכן הוא הולך ושיש סיכוי גדול שניפגש בחדרים להשכרה של מאיר, מאחר ושנינו הולכים לאותו מקום.
התחלנו לצעוד, אני והחנון, כשבדרך אני מסבירה לו את מקומו בחיי מעתה ואילך.
הפגישה הזו היא הפיצוי שלי שהוא  נרדם בפעם האחרונה שהיינו בחדר הדיסקרטי שלנו, והשאיר אותי מתוסכלת.
אבל מעתה ואילך, פגישות בינינו יהיו רק בעת "צורך דחוף למילוי מצברים"!
דהיינו, חרמנות ללא אמצעי שיחרור זמין.
הוא מביט בי ואמר: הבאתי שמן עיסוי לעשות לך עיסוי בכפות הרגליים.
למדתי קצת במשך החודש ותראי איזה טוב זה יעשה לך.
אוקי! מי אני שאתנגד לעיסוי? אני חולת עיסויים!
החלטנו לקחת את הסיכון ובדרך התקשרתי למאיר, ביקשתי את החדר הדיסקרטי שלי לאירוח אישי מיידי...
מאיר אמר שהחדר מתפנה בעוד עשר דקות, בדיוק הזמן הנחוץ לנו להגיע.
עצרנו מונית.
התפללתי בלב שכל החדרים יהיו תפוסים ולבעלי לא יהיה מקום.
הגענו עם המונית למרחק מה. ירדנו ואני התחלתי לצעוד לכיוון החדר כשהחנון מסתובב באזור וממתין כחמש דקות נוספות.
הגעתי למקום ונכנסתי בזריזות.
כעבור כחמש דקות החנון קפץ פנימה.
יש! אנחנו בפנים.
הלכנו להתקלח ביחד.
אני עומדת, עם ידיים שמוטות לצדדי, כמו בובה סמרטוטית, והחנון רוחץ אותי כפי שרוחצים ילדה קטנה.
חופף את שערי, ומסבן את גופי, נקבים נקבים...
המשך יבוא, אני חייבת ללכת.

מלכה1001
חדר לפי שעות





054-2595556

דף הבית:  http://users6.nofeehost.com/pinahama/

השכרת חדרים לשעה
צימר ללילה אחד
חדרים להשכרה
תוויות: , חדר דיסקרטי , חדר לפי שעה, , חדר להשכרה במרכז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה עבור תגובתך.