יום חמישי, 9 באוגוסט 2012

חזרתי לחדר להשכרה להשתעשע עם החנון, אני "רעבה"...

שלום חברים,
מלכה 1001


לאחר זמן רב, שבו הייתי מרותקת לבעלי ולילדים עקב חופשה, ומיד לאחר מכן צינון כבד,
(ישנתי בפועל מול המזגן), הצלחתי לחזור לשגרה, או לפחות אני מנסה.
החלטתי שהחנון יהא זה שינער לי את הקורים, לאחר כחודש של צנע בכיופים, רק יחסים עם בעלי כשהילדים בטווח מרחק של חדר.
לא ממש מלבב, יותר כמו  עבודה. לא דומה לטירוף חושים שאני חשה בחדר האירוח שלי אצל מאיר. אולי בגלל ששם הכל גנוב, הכל אסור, ותמיד, מה שאסור זה עונג חושני הכי גדול.

הדבר הראשון שעשיתי היה להתקשר לחנון, ולספר לו על מעללי עם המילואימניק לפני חודש, ולהצהיר בפניו על דחיפות התייצבותו בחדר שלי להשכרה לפי שעות בפתח תקוה, כד למלא את מצוות "לשעשע את מלכה"!

עם החנון אני היפה והוא החנון, וההרגשה חברית, ללא לחץ, שימוש נטו באיבזור  המפואר שלו למילוי צרכי וצרכיו.
הבחור היה מאושר.
יש! הוא צועק לי בטלפון, סוף סוף חזרתם!
(היינו בטיול משפחתי ארוך במיוחד)
טוב, אמרתי, ארוחת הצהריים של שנינו תהיה  בחדר להשכרה, כשאני מביטה בחלחלה בערימת הניירות שמוטלת לה על שולחני וממתינה לי.
אבל לאכול אני צריכה, לא?
התקשרתי למאיר ואמרתי: היי, חמודי, מלכה מדברת.
היי, הוא שואל, הלכת לי לאיבוד?
כבר דאגתי לך.
לא, אני כאן, עניתי בחיוך. הייתי בחו"ל.
אני צריכה את חדר האירוח הדיסקרטי שלי דחוף להיות לשעת הצהריים, קח בחשבון השכרת חדר לשעתיים.
אין בעיה, הוא עונה לי.
החנון הגיע בשעה היעודה, שטוף זיעה ממש, רטוב מכף רגל עד ראש, מאחר והוא בא בריצה ממקום עבודתו.
אני הגעתי לחדר להשכרה לפניו, עם מונית.
הבטתי בו ברחמים, מותש ומתנשף מהדרך.
אמרתי: אתה יודע מה, אני נכנסת להתקלח, בינתיים תתייבש קצת.
כשאצא, תיכנס להתקלח ואני אכין לנו בינתיים על המגש את הנישנושים שהבאתי והיין.
מצוייין, עונה לי החנון
נכנסתי למקלחת רטובה וצוננת הסתבנתי וחפפתי את שערי, ויצאתי עירומה לחדר.
נשכבתי נקייה וריחנית על המיטה.
מצאתי את החנון שרוע על המיטה, עיניו עצומות והוא נוחר קלות.
התעטפתי במגבת ונשכבתי לידו, ממתינה שיתעורר.
לאחר כמה דקות, נגעתי בו קלות, והוא הניף זרועותיו כאילו בכוונתו להיפטר מזבוב טרדן אבל לא פקח את עיניו.
המתנתי כמה דקות נוספות וראיתי שהבחור לא מתעורר, למרות טפיחות קלות על עכוזו המוצק, נשיקות קטנות על פניו.
הוא הסתובב על צידו והתקפל בתנוחה עוברית והמשיך לנחור קלות.
צחקתי לעצמי והרגשתי כמו אדיוטית.
התלבשתי, אכלתי משהו קל, כיוונתי את התזכורן, הזמנתי מונית וחזרתי לעבודה.
איזה פיספוס!
עכשיו אני בבית, בעלי לא נמצא, כנראה עם הבוסית שלו (חתיכה אמיתית), אולי באחד החדרים להשכרה של מאיר!
אני מתוסכלת וצוחקת בעת ובעונה אחת.
מחר אלך לחדר כושר, להחזיר לעצמי את האנרגיה.
חודש שלא התאמנתי.
אולי אתקשר למילואימניק או אבוא לבקר אותו ואת אשתו בבית.
החנון בוודאי יתקשר אלי מחר, נבוך במיוחד.
לא נורא, הוא ישלם על כך, בצורה זו או אחרת.
יש לי רעיון!
השכרת חדר לפי שעות, בהתאם להתפתחויות, כשאני מלכה אהיה המלכה, והוא החנון, יהא "הפועל".
אשכב לי עם ידיים שלובות מעל לראש ועליו יהא לענג אותי בכל דרך אפשרית!
עונש מתאים?
מה אתם חושבים?

המון אהבה וספורט,
שומר על הבריאות


מלכה1001







054-2595556

השכרת חדרים לשעה
צימר ללילה אחד
חדרים להשכרה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה עבור תגובתך.