יום ראשון, 19 באוגוסט 2012

מסאז' בבית הקפה

שלום חברים,
מלכה 1001


אני בחדר להשכרה אצל מאיר, יושבת שוב, לכתוב את המשך הארועים.
כפי שאתם בוודאי זוכרים, החנון נרדם בחדר להשכרה ואני יצאתי והותרתי אותו ישן.
למחרת, טלפון עצבני בשעה 7.30 בבוקר, התנצלויות בקול מעורר רחמים.
אני שיחקתי אותה נעלבת, אבל אז אמרתי:
יש לי רעיון!
אם תפצה אותי כשאנחנו בחדר להשכרה, תגיע רענן, מוכן ומזומן, תפנק אותי כמו מלכה,
ניפגש בחדר בקרוב.
אם לא, אני יוצרת קשר עם השכן שלי, המילואימניק.
לא, הוא כמעט צועק, אני בא, אני בא, רק תגידי מתי!
חייכתי לעצמי ואמרתי: אוקי. בקרוב נתאם מועד.
יצאתי לעבודה, יום מתיש עמוס אנשים מדברים, צועקים, ניירות... איזה עונש...
באיזהו שלב כבר לא ראיתי בעיניים וראשי המה "החוצה", "החוצה", כולם עיצבנו אותי.
יצאתי מהמשרד ונסעתי ישר לחדר כושר. איזה עונג  לא להאמין, לרוץ על ההליכון, כל עצבי עפו להם בחדר כושר. מאד מומלץ לאנשים מעוצבנים.
התגעגעתי. שכבתי על המזרון בעיניים עצומות כשאני עושה מתיחות לאחר אימון של שעה וחצי, ומוחי סובב סביב הפגישה הבאה עם  החנון.
טרם קבענו  את מועד הפגישה, אבל הוא יודע שעליו לפייס אותי על התנומה בחדר להשכרה בפעם האחרונה.
החנון מוכן ומזומן לפקודתי, עלי רק לתאם מועד לעינוגים בחדר אירוח שלי.
איזה כיף! יצאתי מחדר הכושר, נכנסתי למקלחת מרעננת ושמתי פעמי לבית הקפה לשתייה כוס קפה, לפני שאני נוסעת הביתה.
לוגמת את הקפה, מעיינת בעיתון, חשתי זוג עיניים ננעצות בי.
הרמתי מבט וראיתי גבר בגיל די מבוגר, בגילו של אבי בערך, קרחת התחלתית, נמוך ומוצק, מביט בי ומחייך.
היי, הוא אומר, אפשר לשבת איתך?
כן, עניתי. אין בעיה.
בית הקפה היה עמוס ולא היו  שולחנות פנויים ולכן לא ייחסתי חשיבות לענין.
המשכתי לעיין בעיתון כשאני מפגינה חוסר ענין מוחלט בגבר שהתיישב לו בניחותא.
לפתע הוא אומר: את יודעת, לא יזיק לך קצת קרם בידיים, אני רואה עור יבש.
מרחת את עצמך בקרם לאחר המקלחת?
מופתעת הרמתי את ראשי ואמרתי: לא, לא מרחתי קרם.
פתח האיש את תיק הספורט שלו, שלף שפורפרת קרם גוף, אחז בידי והחל לעסות לי את יד ימין.
משכתי את ידי לאחור ואמרתי: תפסיק בבקשה!
למה? הוא אומר?
אמרח לך קרם ואעשה לך עיסוי בשתי הידיים, מה יכול לקרות? ממה את פוחדת?
אנחנו יושבים בבית קפה במרכז ספורט.
לשנייה חשבתי ואז אמרתי: למה לא בעצם? שיעשה מסאז' בכפות הידיים ואני אקרא עיתון בינתיים.
האיש החל בעיסוי עדין ומפתיע בידי הימני, ולאחר מכן עבר לידי השמאלית, בעוד שאני, איני מוציאה הגה.
המשכתי לקרוא בעיתון אבל האותיות החלו קצת לרקד לי לפני העיניים.
לאחר שסיים את העיסוי הוא פנה אלי ואמר: כדאי שאמשיך מעבר לכפות הידיים, גם את הזרועות.
מה את אומרת?
לך על זה אמרתי! (למה לא?)
והנה החל העיסוי בזרועותי,  בשתי הידיים וחשתי שהאיש יודע מה הוא עושה.
בכף ידו כמות גדולה של קרם גוף,אחז בזרועותי והחל לעסות אותם אחד לאחר השני, בתנועות מיומנות ובשלב הזה חדלתי לקרוא עיתון.
הבטתי בו וראיתי שהוא ממש מרוכז בעיסוי כאילו חיו תלויים בו.
מה אתה עושה, שאלתי בקול רם?
מסאז' אני עושה לך, השיב האיש.
זהו, סיימת! אמרתי בתקיפות.
לא.... אל תלכי, התחנן האיש.
נעים לי לגעת בך ונראה שגם את לא סובלת!
רק ידיים וכתפיים, בסדר?
בכנות, נבהלתי, קמתי, וברחתי.
בדרך התקשרתי לחנון הביתה בתקווה שאשתו לא תענה אלא הוא.
למזלי הרע, אשתו ענתה לטלפון ומאד שמחה לשמוע את קולי.
בא לבוא לקפה? היא שואלת.
בוודאי, אמרתי, אני בדרך.
קיוויתי שעד שאגיע גם החנון יחזור מהעבודה ואז תמצא סיפור לצאת ביחד להליכה או משהו דומה.
החלטתי לא לספר לה שה עתה הייתי בחדר כושר.
הגעתי והיא פתחה לי את הדלת בחיוך.
ישבנו לשתות קפה, בעודה מפטפטת על דא ועל הא, ואז הגיעה השאלה:
תגידי, את יודעת אם לבעלי יש מישהי?
מה? פערתי זוג עיניים גדולות?
על מה את מדברת?
נידמה לי, היא אומרת בקול עגום, שיש לו מישהי. אני לא בטוחה.
תגידי, היא שואלת, איך אפשר לדעת?
המשך יבוא....
אני חייבת לעוף....

המון אהבה וספורט,
שומר על הבריאות


מלכה1001






054-2595556

השכרת חדרים לשעה
צימר ללילה אחד
חדרים להשכרה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה עבור תגובתך.