יום שני, 10 בינואר 2011

אני שוב בחדר להשכרה עם החנון

שלום חברים
מלכה 1001,

סוף סוף התקשר אלי החנון ובישר לי כי החלים מהשפעת וכי אינו יכול להמתין עוד.

גירגרתי בשקיקה ואמרתי: אתה בא?
אני בדרך הוא אומר, אני רץ....אלייך. מצויין אמרתי, אני כבר מתקשרת למאיר ומבשרת לו שאנו לוקחים את החדר לשעתיים. אמתין לך בחדר לבושה בבגדי חוה!!!

עמדתי בחדר להשכרה ליד דלת הכניסה , עירומה כביום היוולדי, סביב צווארי ענדתי שרשרת זהב עדינה ולהשלמת התמונה ענדתי לאוזני עגילי זהב תואמים.
הבושם שבו התבשמתי היה בושם עדין, ריחו כריח האביב. פרעתי את מחלפות ראשי ושערי הארוך הסתיר את שתי הגבעות הזקורות שלי. עיניים מאופרות קלות וכמעט נטולת אודם למעט גלוס.. עם רגליים פקות ופרפורים בבטן, עמדתי ליד הדלת בחדר שלנו כשאני צופה לחנון ולשעתיים גנובות של שיחרור ועונג מדהים.
כששמעתי את צעדיו פתחתי את הדלת עוד לפני שידו הספיקה לגעת במנעול. כל כולו היה כהר געש שעוד שניה מתפרץ וכמוהו גם אני.
הזמן הרב שחלף מפגישתנו האחרונה גרם לו להתנפל עלי בנשיקות חמות ולוהטות מייד.
בעודנו מתנשקים בחום ולהט, ניתק החנון ממני ואמר: רגע! ומיד נשמע עיטוש גדול ורחב שהפך למטר של רסיסי רוק אשר שטפו את פני.
חיידקי השפעת והצינון של החנון שוגרו ישירות אל פני ורסיסי רוק עיטרו אותי.
קפאתי!
לאחר שניות התעשתי וזינקתי לשטוף פני ופי ולקנח מעלי את שרידי החיידקים שהוטסו אלי ישירות בחום רב...

שאלתי בכעס: מה עובר עליך? אמרת לי שאתה בסדר. חסר לי שתדביק אותי ואני אדביק את הילדים ואת בעלי...
המתנו כל כך הרבה זמן, נמתין עד שתחלים. ביטלתי את נסיעתי לחו"ל ואני כאן!.
אני מצטער, אומר לי המסכן בקול סתום, נורא התגעגעתי לגעת בך ולנשק אותך.
פתחתי את החלון כדי לאפשר לאויר נקי נטול חייקים להיכנס וגם...לתת לחיידקים דרך מילוט שיצאו מכאן.

אמרתי חצי כועסת חצי צוחקת: .
אם הייתי מדווח לי מה קורה באמת הייתי באה מצויידת בשתי מסכות, אחת לך ואחת לי ובכל מקרה הייתי מצטיידת במטריה בהגנה מפני גשם החיידקים שהוטסו על פני..
אבל עכשיו אני הולכת, אתה יכול להישאר כאן ולתפוס תנומה עד שתסתיים הפסקת הצהריים שלך. החדר מושכר לשעתיים. בדרך אני קונה כדורי קולדקס.

הלכתי.

נידבקתי מהחנון בשפעת ואני מקורקעת.
אפי אדום ונוזל, עיני נפוחות ואני בהסגר בחדר השינה.
חלפו שלושה ימים ואני עדיין משתעלת ומנזילה נוזלים מהאף והעיניים ולא רואה את הסוף.
מגיע עונש לחנון, נכון?
הוא יקבל עונש אני עדיין לא החלטתי מה הוא יהיה.

עשו אהבה,
בחדרים להשכרה, חדר לפי שעות, חדרים על בסיס שעות, השכרת חדרים לפי שעה בפתח תקוה,


מלכה 1001  http://users6.nofeehost.com/pinahama/


054-2595556

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה עבור תגובתך.