יום שני, 16 בנובמבר 2009

חדר להשכרה לשעתיים או שלוש לפי שעה

חדר להשכרה לפי שעה, לאירוח אישי ודיסקרטי, מהווה עבורי פתרון מצויין למצוקה אמיתית בכל מה שקשור לחיי ולא כאן המקום לפרט.

חדרי אירוח בפתח תקוה, למעט החדרים להשכרה שלך, אין!

אני יודע כי חיפשתי ולא מצאתי חדר להשכרה לשעתיים בפתח תקוה, במחיר סביר.

החדרים להשכרה שלך בדיוק מתאימים לי, לצרכים שלי, כאדם נשוי המחפש שעות גנובות של אהבה!

הדיסקרטיות בהשכרת החדר, העובדה שאין מגע אישי בינינו, מתאימה לי מצויין.
אני לא זקוק לג'קוזי ולא לשרות חדרים.

כל מה שאני זקוק לו כשאני משכיר חדר לשעתיים, אני מביא עימי.

המחירים שלך באמת הכי נמוכים!
החדרים שלך באמת אינטימיים!

אתה מקיים את כל מה שאתה אומר בקשר להשכרת חדר לשעתיים, וגם כשרציתי להשכיר חדר לשלוש שעות!


אני מקווה שאתה תפרסם את מכתבי זה, ללא פרטי המייל שלי.


כן, גם נכנסתי לאתר שלך
בברכה,


דודינקה :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה עבור תגובתך.