יום שבת, 24 באוקטובר 2009

משוב - השכרת חדר לפי שעות צאת "בן - חור"

כתב לי "בן - חור", וביקש לפרסם את תגובתו:

כשהתחלתי לחפש חדר להשכרה לפי שעות, מצאתי מיד את החדרים של מאיר להשכרה - פינה חמה.


הגענו להשכרת חדר לפי שעות בפתח תקוה אצל מאיר - פינה חמה. מה לומר לכם, המקום באמת פינה חמה.
כבר זמן רב אני מחפש השכרת חדרים עבורי ועבור חברתי, במחיר סביר שנוכל לעמוד בו. חיפשתי להשכיר חדר אפילו עם שותפים כדי שתהיה לנו פינה פרטית משלנו.

אני מתגורר בבית עם הורי כי טרם הצלחתי לחסוך מספיק כסף להשכיר חדר. העובדה שאני גר עם הורי מאפשרת לי לחסוך כסף אבל עדיין לא הגעתי לסכומים אשר יאפשרו לי השכרת חדר לטעמי ובאזור פתח תקוה שבו אני גר.



המצב של חברתי גם לא מזהיר בקטע הזה. היא מתגוררת בחדר להשכרה עם שותפה ושנינו חיפשתי שעות של "ביחד", בשקט, ללא הפרעות וללא שיחות ולחץ מצד ההורים שלנו.

קודם ראיתי את החדרים להשכרה לפי שעות של מאיר באינטרנט באתר שלו, גם קראתי את מה שכתוב בבלוג ואהבתי את מה שקראתי.
התקשרתי אליו כחצי שעה לפני שהחלטנו לצאת לכיוון, והוא אמר תגיעו.


הגענו למקום, ביקשתי ממאיר להשכיר חדר לשעתיים. התשלום היה 100 ש"ח. החדר היה נקי ומסודר ממש חדר ביתי. כשהגיעה השעה לצאת, ביקשנו עוד שעה וקיבלנו.


יצאנו משם כמו שני חתולים שליקקו שמנת.








חזרנו בשבוע לאחר מכן ללינת לילה והיה לנו מדהים. היתה הרגשה של ניתוק מכולם מהעולם מהעבודה מההורים ואף אחד לא הציק לנו. מה שהכי מצא חן בעינינו זה שלא היה לנו קשר פיזי עם אף אחד. הכל בטלפון.


מאיר, אחלה מקום!

עכשיו, מידי פעם אנחנו משכירים חדר לשעתיים, או באים ללינת לילה, ובכך אנו מצליחים גם להנות משעות של ביחד עם כל הצפיפות שיש לנו בחיים וגם מצליחים לחסוך כסף להגיע לשכירת חדר או אפילו דירה משלנו.

יישר כוח מאיר!
"בן חור".
כניסה לאתר של מאיר , טלפון 0542595556

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה עבור תגובתך.