יום שישי, 2 באוקטובר 2009

חג סוכות בחדר להשכרה לפי שעות - פינה חמה

שלום חברים

בחג הסוכות אנו מצווים מן התורה להיות כל הזמן שרויים בשמחה. כפי שנאמר:"ושמחת בחגיך והיית אך שמח". אני משתדל להיות שמח ולגרום שמחה לסובבים אותי, בכל השנה.
השמחה הינה חלק מהוויית החיים ומי ששמחה שוכנת בליבו את גילויה נראה בפניו ומי שפניו מחייכות ומאירות בחיי היום יום, מטיב לחיות.
לכן אני כל הזמן מחייך אל העולם, והעולם מחייך אלי.

מי שמגיע לחדרים שלי לאירוח דיסקרטי להשכרה לפי שעות, תמיד יוצא עם חיוך על פניו.
וכל זאת למה?
החדרים שלי להשכרה ייחודיים במיקומם, ייחודיים בדיסקרטיות שלהם, נוחים במיקום שלכם, המחירים מצחיקים
והתמורה שלכם ענקית מכל הבחינות.

קיבלתי משוב מבחור צעיר, שמתגורר בבית הוריו, ובכל פעם שהוא וחברתו רצו זמן פרטי לעצמם, אימו מצליחה להפריע להם.
לכן החליט לחפש מקום פרטי ואינטימי עבורם לאירוע האינטימי הראשון שלהםובחר להשכיר חדר לפי שעה אצלי.
הבחור מרוצה עד הגג, צוהל ושמח, התקשר להודות לי והבטיח שמעתה הוא אינו יושב עוד עם חברתו ברכב וחושש שמביטים בהם.

אני הייתי כל כך מרוצה, אין לכם מושג. אגב, הוא לקוח קבוע עם הזמנה קבועה.

שיהא לכולם חג שמח!

כריח ההדס תנעימו
כלולב תמירים תהיו
כאתרוג היו מלאים במצוות, במעשים טובים
כערבה הכו שורשים,
והיו חזקים!

חדר להשכרה לפי שעות בפתח תקוה



להתראות,
מאיר 054-2595556
http://users6.nofeehost.com/pinahama/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה עבור תגובתך.