יום שישי, 14 באוגוסט 2009

השכרת חדר לפי שעות עם חיבור לאינטרנט אלחוטי חינם


למה התקנתי אינטרנט אלחוטי ומה הוא היתרון בהשכרת חדר לפי שעה עם חיבור לאינטרנט אלחוטי חינם?




במהלך החודשים האחרונים, שבו ופנו אלי לקוחות וביקשו לדעת מדוע אין לי חיבור לאינטרנט אלחוטי בחדרים שלי להשכרה בפתח תקוה.


קיבלתי את הבקשה די בתדהמה מאחר ולא חשבתי כי יש צורך בכך.


חשבתי שחיבור לאינטרנט בחדרים להשכרה לפי שעות אינו נחוץ ומיותר לחלוטין.


חזרתי ושאלתי כל לקוח:
באם היה חיבור לאינטרנט בחדר שלי להשכרה, במה זה היה מועיל לך?


התשובות שקיבלתי היו להלן:


אני יכול להשאר מחובר למשרד,
אני יכול לוודא מה קורה בעסק שלי,
אני יכול להשאר מחובר לבית,
אני יכול לצפות בבתי שנמצאת בגן,
אני יכול לענות לאי-מייל דחוף,
אני יכול לצפות בסרטים,
אני יכול להתעדכן במה שקורה בכל תחום, כגון בחדשות הבורסה, חדשות יום-יום וכדומה.

אני יכול ...הכל...


זהו מצב אידיאלי - אופטימלי עבור כל אדם הזקוק לחדר להשכרה לפי שעות, אולם ביחד עם זאת, חייב להיות בקשר עם העולם החיצון מבלי שידעו היכן הוא נמצא.


מאפשר לכם להשאר מחוברים למשרד, לבית, לצפות בסרט, להתעדכן בחדשות הבורסה,
חדשות יום-יום ויחד עם זאת, להיות מנותקים מכולם במקום דיסקרטי ובמרחק נסיעה של דקות מאזור המרכז, מאחר והחדר שלי להשכרה ממוקם באזור המסחרי של פתח תקוה, מרחק נסיעה של דקות ממרכז העיר.


תודה לכל לקוחותי שהמליצו והאירו את עיני לגבי הענין.


יש בחדרים שלי להשכרה לפי שעות חיבור לאינטרנט אלחוטי והוא חינם לכל לקוח.

שיהיה לכולם בכיף.


מבצע לינת לילה ב 200 ש"ח משעה 22.00 עד שעה 8.00 בבוקר - ממשיך עד לסוף אוגוסט 2009.


בואו ותהנו במקום הכי טוב בפתח תקוה, חדר להשכרה לפי שעה, לפי לילה, מה שתבחרו!


מאיר 054-2595556


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה עבור תגובתך.